Domo-kun Cute

perjantai 18. tammikuuta 2013

Tammikuu...

Muutamia kuvia jotka otin uutenavuonna
 
Siskon häät

Päivitystä ei taas ole tullut vähään aikaan, pahoittelut tästä. 
Tammikuu on lähtenyt hyvin käyntiin. Siskon häät oli 5. päivä, jossa olin hääkuvaajana. Mitään muuta erikoista ei tässä kuussa ole tapahtunut, vuoden ensimmäinen koe oli tänään... Kävin kattomassa Auran kanssa Juoppohullun Päiväkirjan, oli hauska leffa! :D
Nyt jatkan perjantai-iltaa auran kanssa jillaillen
Hyvää viikonloppua kaikille!










keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Happy holidays

 Joulu on ohi ja odottelen innolla uuttavuotta!
Joululahjat, jouluruoka, joulukuusi, kynttilänvalo, joulusauna, takanlämpö, suklaa ja joulumieli, mitä muuta voisi joululta toivoakkaan. Joulun vietin kotona perheen kanssa aikaa viettäen. Parhain joulu tänä vuonna ei kuitenkaan ollut, en tiedä syytä joulumieltä ei kait ollut tarpeeksi, oli joulu silti tänäkin vuonna ihana.
Viettäkää kaikki oikein ihana joululoma
Happy Holidays everyone!









torstai 20. joulukuuta 2012

Kuulumisia










 Sain siis vihdoin tehtyä postauksen pitkästä aikaa!
Postaus intoa ei vain ole oikein löytynyt, mutta nyt lupaan tehdä postauksia tiheämpään tahtiin.
Ylempänä kuvia tästä viime kuusta. Paljon on tapahtunut, on ollut konsertteja, mummolassa on vierailtu, pienimuotoista kuvailua, kavereiden kanssa oleskelua, hiustyyli ja värikin vaihtui hieman.

 Koiranpennutkin on myyty pois, koska ne kasvoivat jo niin isoksi, mutta jäi meille tuo yksi karvaturri kotiin eli Hilma :)
Koulut loppuu huomenna ja joululoma alkaa! Jouluunkaan ei ole enää kun muutama päivä ja kohta joulukuu onkin ohi... Teen seuraavan postauksen lähiaikoina, tulin vain kertomaan hieman kuulumisia!


maanantai 12. marraskuuta 2012

Päivitystä

Mekko itsenäisyyspäivänjuhliin
Vila 59.95e
 Ähh.. Mä en kestä noi pennut on vaan niin lutusia! :3 Tekis mieli vaan halia niitä päivät pitkät. Pennut on nyt 3vk ikäsiä ja kaikki osaa jo kävellä ja pissiä paperille. Muutaman viikon päästä ne laitetaan myyntiin ja meille jää vaan toi yksi pienokainen ( mustavalkoinen ). Viikonloppuun ei muuta oikeastaan sisältynytkään, paitsi pieni shoppailu reissu Jumboon.




lauantai 10. marraskuuta 2012

Toivepostaus : Kaveripostaus

Mua pyydettiin tekemään kaveripostaus ja sain sen vihdoin tehtyä. Esittelen muutaman mun hyvänystävän tässä postauksessa. Kovin montaa ihmistä en tähän postaukseen viitsinyt laittaa. :)

Emilia:
Emilian oon tuntenut ensimmäisesta luokasta alkaen. Läheisempiä meistä tuli 6 luokan lopussa kun istuttiin vierekkäin tunneille ja tutustuttiin kunnolla. Muistan vieläkin kun Emlia lähetti mulle lapun jossa se kysy haluanko olla sen bestis. Siitä lähtien oltiin sitten parhaita kavereita. Ollaan vieläkin Emilian kanssa hyviä ystäviä, vaikka ei vietetäkkään niin paljoa aikaa enää yhdessä kuin toivoisin. 
Love U :)

Tiia:
Tiian oon tuntenut nyt viitisen vuotta. Ollaan oltu 3 luokasta asti samassa musiikkiluokalla. Tiiasta ja musta tuli paljon läheisempiä viime kesänä kun ruvettiin hengamaan yhdessä enemmän. Tiia olet ilopilleri, blondi, hölmö ja vähän tyhmäkin, mutta silti rakas!
Love U :)


Aura:
 En tosiaan tiedä milloin musta ja Aurasta tuli näin läheisiä, mutta jostain se vain lähti. Tutustuttiin koulussa ja jossain vaiheessa ruvettiin hengailemaan. Kesällä hengailtiin paljon yhdessä ja oli mitä kummallisimpia seikkailuja. Syksyllä päästiin samaan uimahyppy ryhmään eli käydään myös koulun lisäksi samoissa harkoissa. Ollaan menossa joka paikkaan yhdessä. Aura on myös mun ihana keikka kaverini, jonka kanssa olin Weekend festareilla ja kattomassa vähän aikaa sitten JLO:ta. Olet mun ihana, blondi, hölmö, sieni. Tuntuu kuin olisit mun sisko! Olet tärkeä!
Love U :)