Domo-kun Cute

tiistai 19. helmikuuta 2013

Iphone 4

Sain vihdoinkin tehtyä postauksen ( jess hyvä minä ! )
Viimeisen viikon ajan olen jokapäivä itselleni sanonut "tänään teen sen postauksen".
Lopputulos on kuitenkin se että joko en ole kokopäivään kotona tai muuten vaan ei innosta.
Nyt kuitenkin olisi pari postausta tässä lähiaikoina tiedossa. :)

Kuten tosta otsikosta ja ylläolevista kuvista varmaan voikin päätellä, sain vihdoin itselleni omena puhelin.
Vanha samsung päätti ottaa loparit ja pimahti lopullisesti. 
Äiti ja isä sitten päätti ostaa mulle uuden puhelimen aikaiseksi synttärilahjaksi. :)

Aura ja Maija päätti järjestää yhteiset synttärijuhlat Auralla pari viikonloppua sitten.
Kuvia tuli räpsittyä mukavasti ja tanssittua hiukan liikaakin.
Lopuksi vielä hiukan ystävänpäivästä.
Meillä oli tosiian kokopäivä konsertti harkkoja, koska meillä oli illalla konsertti.
Halipasseihin keräiltiin nimiä ja saatiin hiukan vapaa-aikaakin kierrellä ympäriinsä.
Koulussa oli joku talvirieha sinä päivänä johon ei kyllä päästy osallistumaan, mutta mikäs siinä.
Vielä muutama kuva lopuksi, kirjoittelen lähipäivinä uudestaan :)













perjantai 18. tammikuuta 2013

Tammikuu...

Muutamia kuvia jotka otin uutenavuonna
 
Siskon häät

Päivitystä ei taas ole tullut vähään aikaan, pahoittelut tästä. 
Tammikuu on lähtenyt hyvin käyntiin. Siskon häät oli 5. päivä, jossa olin hääkuvaajana. Mitään muuta erikoista ei tässä kuussa ole tapahtunut, vuoden ensimmäinen koe oli tänään... Kävin kattomassa Auran kanssa Juoppohullun Päiväkirjan, oli hauska leffa! :D
Nyt jatkan perjantai-iltaa auran kanssa jillaillen
Hyvää viikonloppua kaikille!










keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Happy holidays

 Joulu on ohi ja odottelen innolla uuttavuotta!
Joululahjat, jouluruoka, joulukuusi, kynttilänvalo, joulusauna, takanlämpö, suklaa ja joulumieli, mitä muuta voisi joululta toivoakkaan. Joulun vietin kotona perheen kanssa aikaa viettäen. Parhain joulu tänä vuonna ei kuitenkaan ollut, en tiedä syytä joulumieltä ei kait ollut tarpeeksi, oli joulu silti tänäkin vuonna ihana.
Viettäkää kaikki oikein ihana joululoma
Happy Holidays everyone!









torstai 20. joulukuuta 2012

Kuulumisia










 Sain siis vihdoin tehtyä postauksen pitkästä aikaa!
Postaus intoa ei vain ole oikein löytynyt, mutta nyt lupaan tehdä postauksia tiheämpään tahtiin.
Ylempänä kuvia tästä viime kuusta. Paljon on tapahtunut, on ollut konsertteja, mummolassa on vierailtu, pienimuotoista kuvailua, kavereiden kanssa oleskelua, hiustyyli ja värikin vaihtui hieman.

 Koiranpennutkin on myyty pois, koska ne kasvoivat jo niin isoksi, mutta jäi meille tuo yksi karvaturri kotiin eli Hilma :)
Koulut loppuu huomenna ja joululoma alkaa! Jouluunkaan ei ole enää kun muutama päivä ja kohta joulukuu onkin ohi... Teen seuraavan postauksen lähiaikoina, tulin vain kertomaan hieman kuulumisia!


maanantai 12. marraskuuta 2012

Päivitystä

Mekko itsenäisyyspäivänjuhliin
Vila 59.95e
 Ähh.. Mä en kestä noi pennut on vaan niin lutusia! :3 Tekis mieli vaan halia niitä päivät pitkät. Pennut on nyt 3vk ikäsiä ja kaikki osaa jo kävellä ja pissiä paperille. Muutaman viikon päästä ne laitetaan myyntiin ja meille jää vaan toi yksi pienokainen ( mustavalkoinen ). Viikonloppuun ei muuta oikeastaan sisältynytkään, paitsi pieni shoppailu reissu Jumboon.