Domo-kun Cute

torstai 9. toukokuuta 2013

You make me smile.

Kesäinen sää on ihana. Eilen koulussa oli maastojuoksua. 4,4km juoksu on tuskaa, mutta olen ylpeä itsestäni. Paransin aikaani reilulla 10 minuutilla ja numerokin nousi kahdella. Juokseminen on perseestä ja jokaisen maastojuoksun jälkeen vannon itselleni "ei enää koskaan". Juokseminen ei kuulu vapaa-ajan harrastuksiini, eikä tule ikinä kuulumaankaan.
Aura jäi eilen yökylään ja käveltiin ympäri korsoa ja sen syrjäseutuja ainakin 5km. Jalat on totaalisen paskana, mutta kyllä tää vielä paremmaksi muuttuu.
Onneksi menen kouluun vasta maanantaina. Nyt nautin lomasta !




tiistai 7. toukokuuta 2013

Vappu 2013


Vappu oli, vappu meni. Anteeksi kun tän postauksen vasta nyt laitoin, oli hiukan kuvan laitto ongelmia. Vappu oli mukava. Chillausta, pukeutumista, markkinoilla pyörimistä, ruokaa, 500 kuvaa, mansikoita, jäätelöä, kavereita, kipeät jalat ja muutamia masentavia hetkiä. Oltiin tosiaan vappupäivänä Tikkurilassa kaveriporukan kanssa. Oli kivaa, mutta tylsistyneenä lähdin muutamien tuntien jälkeen kotia kohti nauttimaan Ben & Jerryä. ♥ Illalla nautin ulkona paljain jaloin kävelemisestä, se on parasta. 
Kesä


sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Onkelmia.

Oon tässä muutamaankin kymmeneen kertaan yrittänyt vääntää postausta,
 mutta bloggerilla on ja mun koneella on ilmeisesti
 joku ongelma kuvien laittamisen kanssa.
Pahoittelut pienestä katkosta.
 yritän saada yhteistyön noiden kuvien kanssa toimimaan
 ja sen jälkeen taas postausta kehiin !

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Jos lähtisin pois jäisitkö kaipaamaan?

 Ehdottomasti paras viikonloppu tänä vuonna!
Kevät sää, aurinko, T-paita sää, pitkät päivät ja jäätelö. Kaikkialta on jo lumet melkein sulaneet ja joet ja virrat tulvivat. Lintujen laulu kruuna päivän ja pieni tuulenvire viilentää.
Viikonloppuun on sisältynyt ulkona nauttimista, kävelylenkkejä, lämmöstä nauttimista, ehkä lievää jonneilua, ja hiukan lisää jonneilua, ruokaa ja tietysti parasta seuraa! Voi kumpa kaikki päivät olisi näin mukavia. Hissan kokeeseen lukeminen alkaa kuitenkin nyt ja yritän palauttaa itseni koulurytmiin . Taas kerran.

perjantai 12. huhtikuuta 2013

Maailmanmatkaaja.

 Farkut Cubus
 Muutama päivä sitten seikkailin koulun jälkeen helsinkiin. Helsinki on varmaan mun lempi paikka suomessa. Ehkä mä vielä joku päivä muutan sinne.
Suurin unelma olis kuitenkin muutta jonnekkin kauas pois täältä. Jonnekkin ulkomailla, siitä oon aina unelmoinu. Suomi on hyvä maa asua, mutta aika ankea paikka tää loppujen lopuksi on.
Joku päivä vielä teen sen, tai ainakin kierrän maailmaa.