Domo-kun Cute

torstai 23. toukokuuta 2013

Kohti Pohjoista

Ukki nukkui viime yönä pois ja leijaili pilvien päälle.
Lähdettiin perheen kanssa kohti pohjoista mummon tueksi ja kotiin palataan sunnuntaina.
Tässä muutaman päivän päivän aikana oon kokenut muutamia hermoromahduksia ja itkukohtauksia. Ajatukset ei oikein kulje, mutta onneksi nyt kaikki on hyvin ja istun seuraavat 500km auton takapenkillä musiikkia kuunnellen. 
Läheisyyden kaipuu on suuri, mutta kyllä mä selviän. En pääse vähään aikaan postaileen, pitää ensin saada oma elämä järjestykseen. :)

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Lämpöisiä unelmia.

Päätin seikkailla katolle ja ihailla auringonlaskua. Rakastan sitä miten aurinko paistaa aamusta iltaan asti huoneeseeni ja tuo valoa. Kaipaan läheisyyttä. Rakkaus sekoittaa pääni ja satuttaa. Olen herkkä. Onneksi minulla on maailman ihanin karvapallo vieressäni joka kaipaa läheisyyttä ja lämpöä aivan niinkuin minäkin.
Voi kumpa elämä oli yhtä helppoa kuin kissalla. Ei tarvitsisi tehdä muuta kuin nukkua ja syödä.
Mutta aika herätä todellisuuten ja lopettaa unelmointi. Biologian lukeminen odottaa.

torstai 9. toukokuuta 2013

You make me smile.

Kesäinen sää on ihana. Eilen koulussa oli maastojuoksua. 4,4km juoksu on tuskaa, mutta olen ylpeä itsestäni. Paransin aikaani reilulla 10 minuutilla ja numerokin nousi kahdella. Juokseminen on perseestä ja jokaisen maastojuoksun jälkeen vannon itselleni "ei enää koskaan". Juokseminen ei kuulu vapaa-ajan harrastuksiini, eikä tule ikinä kuulumaankaan.
Aura jäi eilen yökylään ja käveltiin ympäri korsoa ja sen syrjäseutuja ainakin 5km. Jalat on totaalisen paskana, mutta kyllä tää vielä paremmaksi muuttuu.
Onneksi menen kouluun vasta maanantaina. Nyt nautin lomasta !




tiistai 7. toukokuuta 2013

Vappu 2013


Vappu oli, vappu meni. Anteeksi kun tän postauksen vasta nyt laitoin, oli hiukan kuvan laitto ongelmia. Vappu oli mukava. Chillausta, pukeutumista, markkinoilla pyörimistä, ruokaa, 500 kuvaa, mansikoita, jäätelöä, kavereita, kipeät jalat ja muutamia masentavia hetkiä. Oltiin tosiaan vappupäivänä Tikkurilassa kaveriporukan kanssa. Oli kivaa, mutta tylsistyneenä lähdin muutamien tuntien jälkeen kotia kohti nauttimaan Ben & Jerryä. ♥ Illalla nautin ulkona paljain jaloin kävelemisestä, se on parasta. 
Kesä


sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Onkelmia.

Oon tässä muutamaankin kymmeneen kertaan yrittänyt vääntää postausta,
 mutta bloggerilla on ja mun koneella on ilmeisesti
 joku ongelma kuvien laittamisen kanssa.
Pahoittelut pienestä katkosta.
 yritän saada yhteistyön noiden kuvien kanssa toimimaan
 ja sen jälkeen taas postausta kehiin !