Domo-kun Cute

lauantai 4. elokuuta 2012

Rest In Peace Love :(


Eilinen päivä oli mulle aika haikee.
Mun pieni punkeroni Helmi leijui pilvien päälle. Helmin lopettaminen ei todellaakaan mikään helppo juttu mulle, mutta niin oli parempi. Mukaan eläinlääkäriin en kuitenkaan mennyt, koska siellä olisin varmaan itkenyt ihan hullun lailla.
On vain hyväksyttävä fakta, että Helmi on nyt paremmassa paikassa. 
I Will Miss You!

tiistai 31. heinäkuuta 2012

Postaus vihdoin...







Vihdoinkin sain postauksta kehiin!
Ylempänä on tosiaan hieman kuvia näistä viime päivistä. Kaikkea en tähän postaukseen viitsinyt tunkea, joten näille kuvilla mennään.
Eilinen päivä kului Tiian syntymäpäiviä vietellen jonka jälkeen lähdettiin Auran kanssa niille päin. Sinne sitten jäinkin yöksi ja iltäpäivällä lähdinkin kotiinpäin.

Lupasin tosiaan esitellä teille taas näitä mun ostoksia...
Nyt oon päättänyt lopettaa tämän tavaran hamstaamisen ja ruveta säästökuurille!
Löpinät sikseen ja kuvia kehiin.


                 Kävin siis vaihtamassa sen mun lompakon tähän toiseen, koska se pinkki oli rikkinäinen
                                                                        12,90e accessorize

                                                                         4.45e Seppälä

                                                                         2.20e accessorice

                                                                          2.20e accessorice

                                                                        2Kpl 5e Seppälä

                                                                       3kpl 8e H&M

perjantai 27. heinäkuuta 2012

Kesäfiilis


Viimepäivien kuulumisia taas tässä kerron teille rakkaat lukijat.
Eli kone ollut taas äitillä joten kirjoittelu on jäänyt vähemmälle. Anteeksi tästä. 
Olin vihdoin Eliasksen kanssa kun se tuli mökiltä, ja toissapäivänä olin isällä. Eilinen meni siskon luona, josta suurin osa meni siihen että tuijotin mun siskon CSI-tuotantokautta, CSI sattuu vaan olemaan niin hyvä. 

Sorruin taas vaihteeksi shoppailemaan... eli tarkoituksena oli vain mennä vaihtamaan se lompakko joka oli entisessä postauksessa, mutta mukaan tarttui vähän muutakin. löysin nimittäin IHANAN laukun.
Postaus jäi vähän vajaaksi, mutta yritän huomenna päästä koneelle kirjoittelemaan vähän täyteläisempää postausta.


Jotta postauksesta tulisi hieman parempi. Tässä teille vähän hillomunkkeja <3

maanantai 23. heinäkuuta 2012

Ostokset!

Pääsin vihdoin koneelle tekemään tän postauksen. Eilen olisin tämän jo ehtinyt kyhätä mutta eipäs ollut konetta mukana. Tarkoituksena oli tehdä itseasiassa videopostaus jossa olisin esitellyt nää vaatteet mutta aika ei riittänyt. Elikkä tässä olisi nyt niitä ostoksia.

Ensin Tukholman ostokset.

 En jaksanut ruveta muuntamaan noita hintoja euroiksi.

 Tukholmasta mukaan tarttui yllättävän vähän tavaraa, joten päätin käydä vielä Auran kanssa hesassa seuraavana päivänä.
Enköhän mä näillä jonkin aikaa pärjää. Ostin Ruotsista myös toisenlaisen superman paidan joka näkyy siinä viime postauksessa. Empä höpötä enää enempää . Lisää tekstiä sitten ensi postauksessa.

perjantai 20. heinäkuuta 2012

Sweden


Kuvasaldoni jäi matkalta pienemmäksi kuin kuvittelin varmaankin siksi että ukkospilvet ja sade päättivät jatkuvasti piirittää mut. Törmättiin muutamaan tuttuun laivalla joka oli aika yllättävää ja mukavaa. Sää tiedote ei ollut tukholmaan mitään ihanaa säätä luvannut mutta aamulla sää oli yllättävän hyvä. Aamuherätykset oli ihan kauheita...
Kuten jo sanoin sää oli aamulla kaunis ja olimme päättäneet kävellä takaisin satamaan niin osaatte varmaan kuvitella millainen sää oli kun lähdimme taivaltamaan kohti satamaa. Vettä satoi kaatamalla mutta onneksi oli sateenvarjot. Kengätkään eivät olleet mistää parhaasta päästä koska ne hiersivät joka paikasta.
Päästiin kuitenkin takaisin laivalle ja loppu matka sujui ihan mukavasti ostellen tuliaisia yms. muuta krääsää.

Voisin seuraavassa postauksessa esitellä ostoksia tuolta Tukholmasta ja tosiaan käytiin seuraavana päivänä auran kanssa vielä Helsingissä shoppailemassa niin voisin esitellä niitäkin samalla. Saa tosiaan ehdottaa miten toteuttaisin postauksen. :)

Saa laittaa myös muunlaisia postausehdotuksia.