Domo-kun Cute

maanantai 12. marraskuuta 2012

Päivitystä

Mekko itsenäisyyspäivänjuhliin
Vila 59.95e
 Ähh.. Mä en kestä noi pennut on vaan niin lutusia! :3 Tekis mieli vaan halia niitä päivät pitkät. Pennut on nyt 3vk ikäsiä ja kaikki osaa jo kävellä ja pissiä paperille. Muutaman viikon päästä ne laitetaan myyntiin ja meille jää vaan toi yksi pienokainen ( mustavalkoinen ). Viikonloppuun ei muuta oikeastaan sisältynytkään, paitsi pieni shoppailu reissu Jumboon.




lauantai 10. marraskuuta 2012

Toivepostaus : Kaveripostaus

Mua pyydettiin tekemään kaveripostaus ja sain sen vihdoin tehtyä. Esittelen muutaman mun hyvänystävän tässä postauksessa. Kovin montaa ihmistä en tähän postaukseen viitsinyt laittaa. :)

Emilia:
Emilian oon tuntenut ensimmäisesta luokasta alkaen. Läheisempiä meistä tuli 6 luokan lopussa kun istuttiin vierekkäin tunneille ja tutustuttiin kunnolla. Muistan vieläkin kun Emlia lähetti mulle lapun jossa se kysy haluanko olla sen bestis. Siitä lähtien oltiin sitten parhaita kavereita. Ollaan vieläkin Emilian kanssa hyviä ystäviä, vaikka ei vietetäkkään niin paljoa aikaa enää yhdessä kuin toivoisin. 
Love U :)

Tiia:
Tiian oon tuntenut nyt viitisen vuotta. Ollaan oltu 3 luokasta asti samassa musiikkiluokalla. Tiiasta ja musta tuli paljon läheisempiä viime kesänä kun ruvettiin hengamaan yhdessä enemmän. Tiia olet ilopilleri, blondi, hölmö ja vähän tyhmäkin, mutta silti rakas!
Love U :)


Aura:
 En tosiaan tiedä milloin musta ja Aurasta tuli näin läheisiä, mutta jostain se vain lähti. Tutustuttiin koulussa ja jossain vaiheessa ruvettiin hengailemaan. Kesällä hengailtiin paljon yhdessä ja oli mitä kummallisimpia seikkailuja. Syksyllä päästiin samaan uimahyppy ryhmään eli käydään myös koulun lisäksi samoissa harkoissa. Ollaan menossa joka paikkaan yhdessä. Aura on myös mun ihana keikka kaverini, jonka kanssa olin Weekend festareilla ja kattomassa vähän aikaa sitten JLO:ta. Olet mun ihana, blondi, hölmö, sieni. Tuntuu kuin olisit mun sisko! Olet tärkeä!
Love U :)


keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Juhla- & talvivaatteita

Kauluspaita 16,10e
Korkokengät 10e Valtteri
Paita 11.90e & Housut 10,10e

Oon päivitellyt vaatekaapiani tässä viimeisen viikonaikana ja sain vihdoin aikaiseksi ottaa niistä kuvia. Aikaisemmin tänään kävin ostamassa muutamia vaatteita Tikkurilasta Auran kanssa ja nuo päätti lähteä matkaan.

Takki 49.95e VeroModa
Kengät 70e Stadium
 Talven varalle käväisin viikonloppuna Helsingissä ostamassa uuden takin ja kengät. :)

Loppu viikonlopun hurahti tämän ihmisen seurassa!
Aura <3

keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Koiranpentuja!


Fanni sai viime viikonloppuna 4 tervettä pentua. Lauantaina se vietiin keisarinleikkaukseen, koska synnytys ei meinannut lähteä käyntiin. Myöhemmin päivällä käväisin katsomassa pentuja ja ne oli aivan ihania! Kaikki pieniä ja pehmoisia. :3 Fanni sai 2 tyttöä ja  2 poika koiraa, joista sitten pidetään yksi. 

Aikaisemmin viikolla kävin äidin kanssa Virossa risteilyllä. Lähdettiin torstaina ja tultiin takaisin perjantai-iltana. Laivalla esiintyi myös Apulanta. ;)


Syysloma hujahti ohi hetkessä ja lopun loman vietin kotona ja käväisin kavereilla.
Pieni loma ei ollut pahitteeksi. :)


sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Sirkus-Finlandia & Weekend


Perjantaina Käväisin perheen kanssa sirkus-Finlandiassa, suurin osa esityksistä oli tosi hyviä ja loppunumero oli paras. ;)
Sirkuksessa tuli syöpöteltyä ihan urakalla ja esityksen jälkeen lähdin kotiin päin ja Aura tuli meille yöksi. Käväisin myös aikainemmin päivällä kampaajalla värjäilemässä hiuksia.

Tänään päivällä lähdettiin Auran kanssa Helsinkiin ja ostetiin nahkatakki Auralle. Syöpöteltiin taas hieman lisää siellä ollessa. Mukaan mulle tarttui vaan yksi paita, mutta mikäs siinä. 
Päivät pitkät oon vaan himassa tuijotellut Täydellisten naisten tuotantokausia, kun ne vaan niin hyviä on.