Domo-kun Cute

tiistai 2. heinäkuuta 2013

Summertime sadness

 Paita - Poikaystävän Farkut - H&M
Päätin sitten tehdä postauksen näin keskellä yötä, joten takuu varmasti tiedossa mahtavaa tekstiä.
Lainasin poikaystältä maailman mukavimman paidan ja olin se päällä loppupäivän. Lämmin ja mukava. Mari päätti kääriytyä peiton uumeniin ja tuntuu että se olisi vaan nukkunut koko kesäloman. Ainakin se osaa nauttia elämästään. Voi kuinka helppoa se olisikaan olla kissa, nukkumista ja syömista jonka jälkeen sama toistetaan uudelleen ja uudelleen.
Lana Del Rayn biisit on parhautta, ne osaa aina kuvata olo tilaa.♥


sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Konfirmaatio

Rippikoulu on nyt virallisesti saatu päätökseen. Eilen oli konfirmaatio ja kuten jotkut sanoo että "konfirmaatio on portti aikuisuuteen". Aamulla herätys ennen kahdeksaa, naama juhlakuntoon, mekko päälle ja kirkkoon. Messu kesti vähän päälle tunnin, jonka jälkeen lähdettiin juhlimaan kotiin.
 Uusi risti kaulassa, ruusut maljakossa, jalat kipeinä korkokengillä kävelemisestä, onnittelut saaneena päättyi päivä iloisin mielin. Illalla käytiin vielä ravintolassa syömässä ja istuttiin iltaa kotona, jonka jälkeen siskoni ja Juha lähtivät kotiin ja minä unten maille.

perjantai 28. kesäkuuta 2013

People cry not because they are weak, it's bacause they have been strong for too long.





Harvinaisen tylsä päivä. Suurimman osan päivästä olen vaan istunut koneella. Sain kuitenkin raahattua itseni mahtavaan korsoon. Ostettiin muutama laatikollinen mansikoita pakastimeen ja muutama litra herkuttelua varten.
Karvapallo päätti karata eilen ja seikkaili jonnekkin pusikkooon josta sitten kävin sen metsästämässä.
Sain myös uudet ihanat kengät ja uuden ihanan objektiivi ♥
Lakatut kynnet, kiharretut hiukset, kimallemekko päälle ja huomenna konfirmaatio.

torstai 27. kesäkuuta 2013

Vaikka ihminen hymyilee, se ei tarkoita että hän olisi onnellinen.

 Käytiin auran kanssa kuvailemassa, yökävelyt on mukavia. Uusi kukkapanta on ihana ja pidän siitä. Vilautan tekohymyn kameralle useampaan kertaan vaikka en olisikaan onnellinen.
Asiat muuttuvat vielä paremmiksi, toivon niin.
Rakastan ukkosta ja paljain jaloin kävelyä. Kesä ♥

tiistai 25. kesäkuuta 2013

Ostoksia !

Toppi BikBok
Shortsit BikBok 
Korvakorut BikBok
Kaulakoru Pieces
Kaulakoru Lindex
Kaulakoru Kappahl
 Hame GinaTricot
Ristikorut BikBok
Kukkapanta Glitter

Vaatekaappi on kaivannut kesäisempiä vaatteita ja nyt olen tyytyväinen ! :) Mitäs tykkäätte ?