Domo-kun Cute

perjantai 26. heinäkuuta 2013

Life doesn't have to be perfect to be wonderful .

Taas kirjoittelemassa, kaikenlaista on tapahtunut. Tietokone päätti irtisanoa itsensä, koska olin jotenkin saanut irrotettua sen näytön, olen taitava rikkomaan koneita. Pelkäsin jo että kaikki kuvatiedostot jää vanhan koneen uumeniin, mutta onneksi äiti keksi liittää sen tv:seen, jotta näyttö toimisi sen kautta. Kiitos äiti ! Muutama päivä sitten sain vihdoin uuden koneen, aika perseestä tää windows 8 järjestelmä, muta kai tähänkin tottuu.

 Oltiin auran kanssa Valtimolla muutamia päiviä, 7kk, kävin Tallinnassa ja olen yrittänyt nautia loppu lomasta. Festarit kolmen viikon päästä ja koulu alkaa kohta.
 Kamala ja ahdistava ajatus !
 Olen elossa ja onnellinen, toivottavasti loppuloma olisi mahtava.
Teen Valtimon matkasta vielä erillisen postauksen. Palaillaan pian!

torstai 4. heinäkuuta 2013

Helsinki day

Toppi - H&M  Shortsit - Gina Tricot  Kengät - Ponkes Laukku - Monki
Olin tosiaan muutama päivä sitten Helsingissä, Auran ja Monan kanssa ja mukaan tarttu muutama ostos.
Shortsit -Only
Kuoret - Kappahl
Farkut - Cubus
Kasvonaamiot - H&M  Hame - H&M
Viimeisetkin alennusmyynnit on nyt kierretty ja ostosia tarttunu matkaan joka matkalla ainakin jonkun verran. Ylihuomenna puuhamaahan. Mansikoita, lämmin sänky ja kesäöitä ♥

tiistai 2. heinäkuuta 2013

Summertime sadness

 Paita - Poikaystävän Farkut - H&M
Päätin sitten tehdä postauksen näin keskellä yötä, joten takuu varmasti tiedossa mahtavaa tekstiä.
Lainasin poikaystältä maailman mukavimman paidan ja olin se päällä loppupäivän. Lämmin ja mukava. Mari päätti kääriytyä peiton uumeniin ja tuntuu että se olisi vaan nukkunut koko kesäloman. Ainakin se osaa nauttia elämästään. Voi kuinka helppoa se olisikaan olla kissa, nukkumista ja syömista jonka jälkeen sama toistetaan uudelleen ja uudelleen.
Lana Del Rayn biisit on parhautta, ne osaa aina kuvata olo tilaa.♥


sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Konfirmaatio

Rippikoulu on nyt virallisesti saatu päätökseen. Eilen oli konfirmaatio ja kuten jotkut sanoo että "konfirmaatio on portti aikuisuuteen". Aamulla herätys ennen kahdeksaa, naama juhlakuntoon, mekko päälle ja kirkkoon. Messu kesti vähän päälle tunnin, jonka jälkeen lähdettiin juhlimaan kotiin.
 Uusi risti kaulassa, ruusut maljakossa, jalat kipeinä korkokengillä kävelemisestä, onnittelut saaneena päättyi päivä iloisin mielin. Illalla käytiin vielä ravintolassa syömässä ja istuttiin iltaa kotona, jonka jälkeen siskoni ja Juha lähtivät kotiin ja minä unten maille.

perjantai 28. kesäkuuta 2013

People cry not because they are weak, it's bacause they have been strong for too long.





Harvinaisen tylsä päivä. Suurimman osan päivästä olen vaan istunut koneella. Sain kuitenkin raahattua itseni mahtavaan korsoon. Ostettiin muutama laatikollinen mansikoita pakastimeen ja muutama litra herkuttelua varten.
Karvapallo päätti karata eilen ja seikkaili jonnekkin pusikkooon josta sitten kävin sen metsästämässä.
Sain myös uudet ihanat kengät ja uuden ihanan objektiivi ♥
Lakatut kynnet, kiharretut hiukset, kimallemekko päälle ja huomenna konfirmaatio.