Domo-kun Cute

lauantai 16. kesäkuuta 2012

Porvoo

Tosiaan anteeksi siitä etten ole tänne vähään aikaan kirjoitellut. Syitä ovat esim. olleet etten jaksa tänne mistään turhanpäiväsestä kirjoitaa ja kiireitä on ollut viikolla kuten työt ja illat on mennyt hengaillessa kavereiden kanssa.

Eilinen päivä meni hengatessa Emmin kanssa jumbossa. Käytiin shoppailemassa ja tämän jälkeen mentiin katsemaan leffaa. Jumbosta en muuta ostanut kuin yhden poskipunan.

Tää mun toinen hehkutuksen aihe on se, että sain lipun tonne Jennifer Lopezin keikalle <3 Ongelmana on vain, että en ole varma kuka sinne mun kanssa tulee... Mutta kyllä mä jotain tähänkin ongelmaan vielä keksin. :)



Tänään olin aamunpäivän Porvoossa ja ilta menikin mukavasti Emmin, Ilman, Auran, Tiian ja Maijan kanssa.

 :) Kamera multa tosiaan uhnohtui illalla kotiin joten ei ole sieltä kuvia. Mulla oli kyllä tänään harvinaisen hyvä päivä joten kiitos seurasta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti