Domo-kun Cute

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Haaste!


Pahoittelut etten oo vähään aikaan kirjottanut! :) Kuvia en oo paljoo otellut, koska mitään erikoista ei oo tapahtunut. Oon tämän viikon siskollani, joten en saa kuvia koneelle siirrettyä. Päätin kuitenkin tehä mulle annetun haasteen.




Sain haasteen Terhiltä :)

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa heitä joilla on alle 200 lukijaa tulla huomatuiksi.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitaä vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita enintään 11 bloggaajaa joilla on alle 200 seurajaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta :

1. Harrastan uimahyppyä ja oboen soittoa.
2. Musiikki on suuri osa elämää, oon musaluokalla ja kuuntelen musiikkia muutenkin paljon joka päivä.
3. Oon hyvin tempperamenttinen ihminen ja yleensä ilmaisen vahvasti mielipiteeni. :D
4. Puhun tosi paljon.. ainakin tuttujen ihmisten seurassa. Siitä on mulle muutamastikkin sanottu.
5. Keskiarvo oli viime todistuksessa 9.2, vaikka aika pienellä panostuksella se on hankittu, en luokittele itseäni mitenkään "hikeksi" 
6. Mulla on maailman ihanin pullero kissa : mari :3
7 Kesä on lempi vuodenaika, ja odotan tosi paljon että kesä tulis. Lämpö, festarit, aurinko, löhöily ja hengailu.. aah!
8. Synttärit on 2.4 eli noin viikon päästä, vuosia tulee täyteen 15. :)
9. Olen hyvin laiska ihminen tietyissä tilanteissa, asetan ittelleni tavoitteita mutta yleensä en niitä saa toteutettua, koska laiskuus vie voiton.
10. Seurustellut oon vähän yli 3kk. :)
11. Inhoan valehtelua, varsinkin kun joku josta välittää valehtelee. Toinen asia josta en pidä on hitaat ihmiset. :D Kaipa siksi että inhoan odottelua ja haluan nopeesti pois.

Terhin kysymykset :

 1Onko lemmikkiä?
- On yksi kissa
2. Lempi jäätelömakusi?
- Kinuski
3. Lempi vaatemerkki?
- Ei oo lempivaatemerkkiä, kun vaatteita tulee osteltua milloin mistäkin. :)
4. Osaatko lasketella?
- En oo koskaan kokeillut, mutta kyllä mä varmaan osaisin.
5. Lempi kouluainees?
- Matikka & Köksä
6. Artsitit/bändit jotka oot nähny livenä?
- Skrillex, David Quetta, Jennifer Lopez, Jukka Poika yms.
7. Mikä puhelin sulla on?
- Omena puhelin
8. Mikä on parasta bloggauksessa?
- Bloggaus on vähän niinku pitäis päiväkirjaa. On kiva kattoo jotain vanhoja postauksia lukea mitä silloin olikaan tapahtunut. :)
9. Voisitko koskaan käydä kauneusleikkauksessa?
- En usko
10. Haluisitko lävistyksiä? Mihin?
- Napakoru olin kiva, en kyllä varmaan uskaltais ottaa.


Omat kysymykset:


1. Lempiherkkusi?
2. Mitä harrastat?
3. Mitä oot ajatellut tehä isona?
4. Lempivuodenaika?
5. Millainen olet luonteeltasi?
6. Mitä aijot tehdä kesälomalla?
7. Lempiruokasi?
8. Oletko aamu- vai iltaihminen?
9. Mitkä asiat tekevät sut onnelliseksi?
10. Millaista musiikkia kuuntelet?

Haasteen tarkoitushan olisi haastaa tietyt henkilöt, mutta jokainen joka tulee mieleen onkin jo haasteen tainnut saada. Joten haastan jokaisen alle 200 lukijaa omaavaan bloggaajan, joka vain haluaa tämän haasteen tehdä..! :)



3 kommenttia:

  1. ihana blogi! :)

    http://reddnailss.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  2. http://steppiii.blogspot.com/2013/03/haaste.html

    siinä olis sulle vielä yksi haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista