Domo-kun Cute

maanantai 9. heinäkuuta 2012

Last few days

Viime päivinä oon kuluttanut suurimman ajan kaverien kanssa hilluen ja kuvia ei oo tullu yksittäisinä päivinä paljoa otettua, joten päätin sitten tehä tämmösen isomman postauksen. Muutamana päivänä ollaan oltu tuolla keravanjoella ihan muuten vaan ja sitten myösikin uimassa. Toissapäivänä Aurakin oli miellä yötä ja kumpikaan ei oikein saanut unta, joten tuli siinä valvottua ainakin neljään. Yöllä myös ninjailtiin ulos mun ikkunasta ja otettiin sellaisia kuvia joita en täällä blogissa nyt viitsi edes julkaista. :D



Tää Keravanjoki onkin oikein tunnettu tästä ihanan "puhtaasta" vedestä...



                                                     Itselaukaisin on tosi kiva juttu joo. :)

Eilinen päivä vierähti Jumbossa parin hassun kanssa, josta ostin sitten jotain pientä kuten noi rannekorut glitteristä. Niiden yhteishinta oli noin 5.50e. Tänään oltiin sitten titillä Auran, Oonan ja Tiian kanssa. Hieman mässäiltiin ja leivottiin myös raparperipiirakkaa. :) Katsottiin myös jotain leffaa jota luultiin kauhuleffaksi, mutta se osoittautuikin ihan hirveeksi draamaksi...

Huomenna ois tarkotus aamulla lähteä stadikalle. :) Loppuviikolla sitten lisää postausta.

lauantai 7. heinäkuuta 2012

My day in da Särkänniemi














Eilinen päivä kului Särkässä huvitellen ja sää oli kyllä yllättävän kuuma! Ei siinä kyllä mitään valittamista ole tykkään kuumasta ilmasta. :) Aamulla oli parin tunnin automatka Vantaalta Tampereelle ja Särkässä oltiin vaille 11. Siellä sitten seikkailtiin koko päivä ja kädet tosiaan ruskettu mukavasti. Lähdettiin sitten kotiin päin 18.30 aikaan ja kotona kateltiin viellä saapasjalkakissa ja syötiin mansikoita ja kermavaahtoa *NAM*.

Eipäs mulla muuta! :) Postausehdotuksia saa laittaa tulemaan :)

torstai 5. heinäkuuta 2012

Shopping 2 days in a row

Mä oon tosiaan hieman käynyt metsästämässä uusia vaateita alennusmyynneissä eilen ja myös tänään. Eilen kävin äidin kanssa jumbossa kiertelemässä ja sieltä tarttui muutamia vaatteita mukaan. Tänään oltiin Oonan kanssa sitten helsingissä. Ajattelin hieman esitellä nyt näistä vaatteita ja pahoittelen hieman laatua.


   6e Monki

                                                                           9.95e H&M

                                                                     25e Trend Express

                                                                          14.90e JC

                                                                                 7e H&M

                                                                      22.45e Accessories


         16.90e One Way

Kaikista tyytyväisin olin tohon mekkoon jonka löysin tiksistä, koska kyseisen mekon alkuperäinen hinta oli 70e. :) Seuraavan kerran pääsen tuhlailemaan rahojani kun menen tukholmaan kahden viikon päästä maanantaina. Siihen asti yritän nyt pitää tuhlailuni kurissa.

Olen tässä myös yrittänyt etsiä uutta objektiivia ja semmoisen taisin myös löytää ilmoittelen asiasta enemmän kun tiedän saanko se ;)

tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kesäpäivä

Eilinen päivä kului tosiaan Tiian, Oonan ja Aura seurassa oleskellen. Vähän jälkeen kun saavuin kotiin tupsahtivat nämä kolme ovelleni ja siitä se ilta lähtikin käyntiin. Ensin chillailtiin meillä ja tilatiin muutama pizza, jotka syötyämmä vaelluksemme kohti mikkolaa alkoi. Mikkolassa sitten hengailtiin ja syntyi siinä sitten myös päähänpisto, että jos mentäisiin koko porukka Tiialle yöksi.



 Tiialle saavuttuamme me sitten lähdimme kohti korson keskustaa ostamaan cokista ja räpsittiin lisää kuvia.







Valvottua tuli tosiaan koko yö ja aamulla poljin sitten jopon selässä kotiin muutamaksi tunniksi jonka jälkeen olinkin tänään taas Tiia ja Auran kanssa. :)

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Norway 2012

Vihdoinkin pääsin kotiutumaan 11 päivän reissun jälkeen! Mulla ois mielessä aikas monta postausta jotka pitäis toteuttaa. Tosiaan oisin niitä aijemmin jo laitellut mutta empäs oo päässy tällä mun koneella nettiin... :)


Tässä ois nyt kuitenkin norjan tämä reissun kuvapläjäys











Tää matka alkoki hulppeesti Suomen poikki matkaten asuntoautossa kohti Tornioo, josta sitten ruotsin kautta lähdettiin kiertelee Norjaa. Siellä sitte kierreltii Norjan vuoristoja ja oli kyll aikas mahtavia maisemia. :) Jäämeressä mun piti myös uida mutta se vesi oli tosiaan niin kylmää että se tuntu jo jaloissa että ois astunu avantoon... 

Norjasta vaan sen verran, että se on tosiaan ihan helvetin kallis maa! Sieltä Norjasta mä en tosiaan ostanut yhtään mitään.. :( Rahaakin sinne tuli varattua aika paljon mukaan... Vaelluksta ja hienoista maisemista kiinnostuneille ihmisille tosiaan suosittelen Norjaa. :)

Tosiaan mun on kyll pakko sanoo et jo kahtena kesänä oon kokeillu tätä karavaanari elämää ja pakko myöntää, että se ei tosiaan oo mun juttu... Asuntoautossa/vaunussa nukkuminen ja itikat ei paljoo mua houkuttele. 

Heti tosiaan kotiin tultuanin vietin ihanan päivän Auran, Oonan ja Tiian kanssa. ;) Huomenna taas uutta postausta kehiin! :)