Domo-kun Cute

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Norway 2012

Vihdoinkin pääsin kotiutumaan 11 päivän reissun jälkeen! Mulla ois mielessä aikas monta postausta jotka pitäis toteuttaa. Tosiaan oisin niitä aijemmin jo laitellut mutta empäs oo päässy tällä mun koneella nettiin... :)


Tässä ois nyt kuitenkin norjan tämä reissun kuvapläjäys











Tää matka alkoki hulppeesti Suomen poikki matkaten asuntoautossa kohti Tornioo, josta sitten ruotsin kautta lähdettiin kiertelee Norjaa. Siellä sitte kierreltii Norjan vuoristoja ja oli kyll aikas mahtavia maisemia. :) Jäämeressä mun piti myös uida mutta se vesi oli tosiaan niin kylmää että se tuntu jo jaloissa että ois astunu avantoon... 

Norjasta vaan sen verran, että se on tosiaan ihan helvetin kallis maa! Sieltä Norjasta mä en tosiaan ostanut yhtään mitään.. :( Rahaakin sinne tuli varattua aika paljon mukaan... Vaelluksta ja hienoista maisemista kiinnostuneille ihmisille tosiaan suosittelen Norjaa. :)

Tosiaan mun on kyll pakko sanoo et jo kahtena kesänä oon kokeillu tätä karavaanari elämää ja pakko myöntää, että se ei tosiaan oo mun juttu... Asuntoautossa/vaunussa nukkuminen ja itikat ei paljoo mua houkuttele. 

Heti tosiaan kotiin tultuanin vietin ihanan päivän Auran, Oonan ja Tiian kanssa. ;) Huomenna taas uutta postausta kehiin! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti