Domo-kun Cute

perjantai 5. huhtikuuta 2013

Aina ei vaan jaksa yrittää.

 






 Aurinkoa, keväänodottelua, eläimiä, jonkinsortin urheilua, Aura, synttärit, isku-ilmeitä, siskolla asuskelemista, liian aikaisin nousemista, rakkautta, halauksia ja suudelmia. Niistä asioista on viime viikot koostunut.
Kevät on vihdoin saapunut.
Ihanaa kun ilmat lämpenee, asfaltti näkyy, vaatekerrokset pienenevät. Kevät tuo ilon ja värit.
Ehkä on parasta lopettaa kirjoitus tähän, ruoka kutsuu.
Have a wondelfull spring my loves!


maanantai 25. maaliskuuta 2013

Haaste!


Pahoittelut etten oo vähään aikaan kirjottanut! :) Kuvia en oo paljoo otellut, koska mitään erikoista ei oo tapahtunut. Oon tämän viikon siskollani, joten en saa kuvia koneelle siirrettyä. Päätin kuitenkin tehä mulle annetun haasteen.




Sain haasteen Terhiltä :)

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa heitä joilla on alle 200 lukijaa tulla huomatuiksi.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitaä vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita enintään 11 bloggaajaa joilla on alle 200 seurajaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta :

1. Harrastan uimahyppyä ja oboen soittoa.
2. Musiikki on suuri osa elämää, oon musaluokalla ja kuuntelen musiikkia muutenkin paljon joka päivä.
3. Oon hyvin tempperamenttinen ihminen ja yleensä ilmaisen vahvasti mielipiteeni. :D
4. Puhun tosi paljon.. ainakin tuttujen ihmisten seurassa. Siitä on mulle muutamastikkin sanottu.
5. Keskiarvo oli viime todistuksessa 9.2, vaikka aika pienellä panostuksella se on hankittu, en luokittele itseäni mitenkään "hikeksi" 
6. Mulla on maailman ihanin pullero kissa : mari :3
7 Kesä on lempi vuodenaika, ja odotan tosi paljon että kesä tulis. Lämpö, festarit, aurinko, löhöily ja hengailu.. aah!
8. Synttärit on 2.4 eli noin viikon päästä, vuosia tulee täyteen 15. :)
9. Olen hyvin laiska ihminen tietyissä tilanteissa, asetan ittelleni tavoitteita mutta yleensä en niitä saa toteutettua, koska laiskuus vie voiton.
10. Seurustellut oon vähän yli 3kk. :)
11. Inhoan valehtelua, varsinkin kun joku josta välittää valehtelee. Toinen asia josta en pidä on hitaat ihmiset. :D Kaipa siksi että inhoan odottelua ja haluan nopeesti pois.

Terhin kysymykset :

 1Onko lemmikkiä?
- On yksi kissa
2. Lempi jäätelömakusi?
- Kinuski
3. Lempi vaatemerkki?
- Ei oo lempivaatemerkkiä, kun vaatteita tulee osteltua milloin mistäkin. :)
4. Osaatko lasketella?
- En oo koskaan kokeillut, mutta kyllä mä varmaan osaisin.
5. Lempi kouluainees?
- Matikka & Köksä
6. Artsitit/bändit jotka oot nähny livenä?
- Skrillex, David Quetta, Jennifer Lopez, Jukka Poika yms.
7. Mikä puhelin sulla on?
- Omena puhelin
8. Mikä on parasta bloggauksessa?
- Bloggaus on vähän niinku pitäis päiväkirjaa. On kiva kattoo jotain vanhoja postauksia lukea mitä silloin olikaan tapahtunut. :)
9. Voisitko koskaan käydä kauneusleikkauksessa?
- En usko
10. Haluisitko lävistyksiä? Mihin?
- Napakoru olin kiva, en kyllä varmaan uskaltais ottaa.


Omat kysymykset:


1. Lempiherkkusi?
2. Mitä harrastat?
3. Mitä oot ajatellut tehä isona?
4. Lempivuodenaika?
5. Millainen olet luonteeltasi?
6. Mitä aijot tehdä kesälomalla?
7. Lempiruokasi?
8. Oletko aamu- vai iltaihminen?
9. Mitkä asiat tekevät sut onnelliseksi?
10. Millaista musiikkia kuuntelet?

Haasteen tarkoitushan olisi haastaa tietyt henkilöt, mutta jokainen joka tulee mieleen onkin jo haasteen tainnut saada. Joten haastan jokaisen alle 200 lukijaa omaavaan bloggaajan, joka vain haluaa tämän haasteen tehdä..! :)



tiistai 26. helmikuuta 2013

Estonia

 Käytiin äitin kanssa parin päivän matkalla virossa hiihtolomalla. Matka oli mukava. (Liikaa kävelyä kylläkin) Tarkotuksena oli käydä Virossa kauneushoidossa, mutta koko kauneushoitolaa ei edes löydetty vaikka sitä tunti etsittiinkin.. -_-
Shoppailtua tuli paljon, sain ihania uusia vaatteita,
muutamia kynsilakkoja ja uuden hajuveden.

Paita: Gina Tricot Housut: Vero Moda

Mari
Maisa
Minttu
 Martta
Piti loppuun laittaa vielä muutama kuva noista ihanista kisuista :3
 









tiistai 19. helmikuuta 2013

Iphone 4

Sain vihdoinkin tehtyä postauksen ( jess hyvä minä ! )
Viimeisen viikon ajan olen jokapäivä itselleni sanonut "tänään teen sen postauksen".
Lopputulos on kuitenkin se että joko en ole kokopäivään kotona tai muuten vaan ei innosta.
Nyt kuitenkin olisi pari postausta tässä lähiaikoina tiedossa. :)

Kuten tosta otsikosta ja ylläolevista kuvista varmaan voikin päätellä, sain vihdoin itselleni omena puhelin.
Vanha samsung päätti ottaa loparit ja pimahti lopullisesti. 
Äiti ja isä sitten päätti ostaa mulle uuden puhelimen aikaiseksi synttärilahjaksi. :)

Aura ja Maija päätti järjestää yhteiset synttärijuhlat Auralla pari viikonloppua sitten.
Kuvia tuli räpsittyä mukavasti ja tanssittua hiukan liikaakin.
Lopuksi vielä hiukan ystävänpäivästä.
Meillä oli tosiian kokopäivä konsertti harkkoja, koska meillä oli illalla konsertti.
Halipasseihin keräiltiin nimiä ja saatiin hiukan vapaa-aikaakin kierrellä ympäriinsä.
Koulussa oli joku talvirieha sinä päivänä johon ei kyllä päästy osallistumaan, mutta mikäs siinä.
Vielä muutama kuva lopuksi, kirjoittelen lähipäivinä uudestaan :)













perjantai 18. tammikuuta 2013

Tammikuu...

Muutamia kuvia jotka otin uutenavuonna
 
Siskon häät

Päivitystä ei taas ole tullut vähään aikaan, pahoittelut tästä. 
Tammikuu on lähtenyt hyvin käyntiin. Siskon häät oli 5. päivä, jossa olin hääkuvaajana. Mitään muuta erikoista ei tässä kuussa ole tapahtunut, vuoden ensimmäinen koe oli tänään... Kävin kattomassa Auran kanssa Juoppohullun Päiväkirjan, oli hauska leffa! :D
Nyt jatkan perjantai-iltaa auran kanssa jillaillen
Hyvää viikonloppua kaikille!