lauantai 7. heinäkuuta 2012
My day in da Särkänniemi
Eilinen päivä kului Särkässä huvitellen ja sää oli kyllä yllättävän kuuma! Ei siinä kyllä mitään valittamista ole tykkään kuumasta ilmasta. :) Aamulla oli parin tunnin automatka Vantaalta Tampereelle ja Särkässä oltiin vaille 11. Siellä sitten seikkailtiin koko päivä ja kädet tosiaan ruskettu mukavasti. Lähdettiin sitten kotiin päin 18.30 aikaan ja kotona kateltiin viellä saapasjalkakissa ja syötiin mansikoita ja kermavaahtoa *NAM*.
Eipäs mulla muuta! :) Postausehdotuksia saa laittaa tulemaan :)
torstai 5. heinäkuuta 2012
Shopping 2 days in a row
Mä oon tosiaan hieman käynyt metsästämässä uusia vaateita alennusmyynneissä eilen ja myös tänään. Eilen kävin äidin kanssa jumbossa kiertelemässä ja sieltä tarttui muutamia vaatteita mukaan. Tänään oltiin Oonan kanssa sitten helsingissä. Ajattelin hieman esitellä nyt näistä vaatteita ja pahoittelen hieman laatua.
6e Monki
25e Trend Express
14.90e JC
7e H&M
22.45e Accessories
16.90e One Way
Kaikista tyytyväisin olin tohon mekkoon jonka löysin tiksistä, koska kyseisen mekon alkuperäinen hinta oli 70e. :) Seuraavan kerran pääsen tuhlailemaan rahojani kun menen tukholmaan kahden viikon päästä maanantaina. Siihen asti yritän nyt pitää tuhlailuni kurissa.
Olen tässä myös yrittänyt etsiä uutta objektiivia ja semmoisen taisin myös löytää ilmoittelen asiasta enemmän kun tiedän saanko se ;)
tiistai 3. heinäkuuta 2012
Kesäpäivä
Eilinen päivä kului tosiaan Tiian, Oonan ja Aura seurassa oleskellen. Vähän jälkeen kun saavuin kotiin tupsahtivat nämä kolme ovelleni ja siitä se ilta lähtikin käyntiin. Ensin chillailtiin meillä ja tilatiin muutama pizza, jotka syötyämmä vaelluksemme kohti mikkolaa alkoi. Mikkolassa sitten hengailtiin ja syntyi siinä sitten myös päähänpisto, että jos mentäisiin koko porukka Tiialle yöksi.
Tiialle saavuttuamme me sitten lähdimme kohti korson keskustaa ostamaan cokista ja räpsittiin lisää kuvia.
Valvottua tuli tosiaan koko yö ja aamulla poljin sitten jopon selässä kotiin muutamaksi tunniksi jonka jälkeen olinkin tänään taas Tiia ja Auran kanssa. :)
maanantai 2. heinäkuuta 2012
Norway 2012
Vihdoinkin pääsin kotiutumaan 11 päivän reissun jälkeen! Mulla ois mielessä aikas monta postausta jotka pitäis toteuttaa. Tosiaan oisin niitä aijemmin jo laitellut mutta empäs oo päässy tällä mun koneella nettiin... :)
Tässä ois nyt kuitenkin norjan tämä reissun kuvapläjäys
Tässä ois nyt kuitenkin norjan tämä reissun kuvapläjäys
Tää matka alkoki hulppeesti Suomen poikki matkaten asuntoautossa kohti Tornioo, josta sitten ruotsin kautta lähdettiin kiertelee Norjaa. Siellä sitte kierreltii Norjan vuoristoja ja oli kyll aikas mahtavia maisemia. :) Jäämeressä mun piti myös uida mutta se vesi oli tosiaan niin kylmää että se tuntu jo jaloissa että ois astunu avantoon...
Norjasta vaan sen verran, että se on tosiaan ihan helvetin kallis maa! Sieltä Norjasta mä en tosiaan ostanut yhtään mitään.. :( Rahaakin sinne tuli varattua aika paljon mukaan... Vaelluksta ja hienoista maisemista kiinnostuneille ihmisille tosiaan suosittelen Norjaa. :)
Tosiaan mun on kyll pakko sanoo et jo kahtena kesänä oon kokeillu tätä karavaanari elämää ja pakko myöntää, että se ei tosiaan oo mun juttu... Asuntoautossa/vaunussa nukkuminen ja itikat ei paljoo mua houkuttele.
Heti tosiaan kotiin tultuanin vietin ihanan päivän Auran, Oonan ja Tiian kanssa. ;) Huomenna taas uutta postausta kehiin! :)
torstai 21. kesäkuuta 2012
I'm going to Norway
Heissan ihmiset! Tänään olisi suunnitelmissa lähteä asuntoautolla kohti Norjaa viettelemään juhannusta. Postamaan en pääse ennen kuin olen tullut kotiin eli noin 10 päivän päästä tänne tulen taas uudelleen postailemaan kuulumisia. :) Tänään on myös viimeinen työpäivä ja mä olen siitä TOSI iloinen! :) Onneksi tää työ oli kuitenkin sen arvoista, koska saahan tästä mukavasti lomarahaakin.
Ajattelin myös laittaa noista mun rakkaista lemmikeistä kuvat. :)
Helmi & Marilyn tosiaan ne on siskoksia :)
Ja sitten mulla on Fanni :)
Viettäkäähän kaikki oikein mukava juhannus! :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



