Domo-kun Cute

perjantai 13. heinäkuuta 2012

Se on se otsikko


Viime päiväinen sää ei ole kovin kesäinen ollut, tai ei ainakaan mun mielestä. Ukkonen on kyl mukava juttu, koska ite tykkään ukkosesta, mutta jatkuva pilvinen ja tuulinen sää ei oo mun mieleen. Muutama päivä sitten olin kaverien kanssa stadikalla ja onneks se aurinko sitten lopulta rupes paistamaan ihan kunnolla loppujenlopuksi. Onnistuin sitten siinä lohkaisemaan mun isovarpaan kynnen aika pahasti ja joku fiksu uimari onnistui kolauttamaan mua suoraan päähän sen kädellä niin, että mulle tuli semmoinen ihanan iso kuhmu suoraan otsaan... Eipäs siitä sitten sen enempää, lukuunottamatta noita paria tuholointia päivä oli mukava.

Eilen mun piti herätä 6.30 vaan sen takia, että mentiin kirpparille myymään kamaa enkä mä sielt saanu ku suunnille 30e mut oon mä siihen ihan tyytyväinen. Iltapäivällä menin mun siskolle ja viettelin siellä iltaa ja sit myös värjättiin mun kulmat. Olin niihin mun kulmiin aika tyytyväinen, koska mulla on TODELLA vaaleet kulmat luonnostaan enkä mä tykänny niinstä ollenkaan. Katseltiin siellä myös leffaa ja aamulla lähdin tiksin kautta kotiin.




Oon tosiaan kerran käyny noi mun kulmat värjäämässä ihan kampaajalla, mutta se hintataso on mulle liian kallis eikä se väri niin kauaa edes kestä, joten suosittelen ihan tota kotivärjäystä, koska tollanen paketti maksaa vaan vähä päälle kympin.

Huomenna lähen mun naapurien mökille ja maanantaina menen sitten äitin kanssa Ruotsiin. :)
Terkkuja täältä mun mörköluolasta terveisin minä ja Aura. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti