Domo-kun Cute

keskiviikko 22. elokuuta 2012

I finally got it! :)


 Olin jo etsiskellyt jonkun aikaa uutta objektiivia ja nyt sitten sain sen! :)
Itse pidän tästä tosi paljon tosta objektiivista. Tilasin sen RajaProShopista hintaan 199e.
Hieman testikuvia tähän loppuun vielä! :)


sunnuntai 19. elokuuta 2012

Weekend Festival & Kuulumisia


Perjantaina oli vihdoikin se odottamani weekend festival.
 Auran kanssa saavuttiin festiivaaleille about kolmen aikaan. Sää oli luvannut hieman vesisadetta, mutta onneksi sekin meni ohi nopeasti niin ei sitten sää pilannut tapahtumaa. Puoli viiden aikaan mentiin lavan eteen päivystämään ja päästiin onneksti eteriviin! Siellä sitten esiintyi Axl Smith ja JustimusFilms, kunnes sitten 18.30 aikoihin Skrillex vihdoin nousi lavalle.
Meno oli mielentöntä ja bassot tuntuivat koko kehossa ja ruoho liikkui. Sitte puolentoista tunnin setin jälkeen päästiin Auran kanssa nauttimaan makkaraperunoista ja käytiin täyttämässä vesipullo.

Tämän jälkeen päätettiin taas lavan eteen odottamaan David Quettaa. Pompittua tuli niin paljon, että kädet oli aivan sairaan kipeät seuraavana päivänä. Menisin tosiaan uudestaan jos vain voisin!

JustimusFilms
Skrillex

Kuvamatsku jäi hieman pieneksi ja laaduttomaksi, koska kännyllä mä siellä kuvailin ja suurimmaksi osaksi nehän oli myös videoita. Ihmisiä oli ihan mielettömästi ja ruuhkilta onnistuttiin välttymään. Kotiin saavuinkin siinä keskiyönaikoihin, josta sitten vain nukkumaan!


Tämän viikon muita kuulumisia sitten.
Koulukin alkoi tällä viikolla, joka on hmm... ihan okei asia ei mikään ihana, mutta ei se mikään paha asia ollut. Paljoa ei olla opiskeltu, mutta kirjoja on jo kertynyt mukavasti. Eilinen päivä kului Auran kanssa ja illalla sitten meninkin Auralle yöksi. Harmikseni en saanut kovin monia kuvia otettua, mutta eiköhän näillä pärjää.
Kierreltiin Mikkolassa ja käytiin meillä pariin otteeseen.Syötiin mikropizzaa ja kanavokkia + Paljooon cocista. Auralle mentiin siinä 23 aikaan ja nukkumaan vasta joskus 4 aikaan.
Näin tiivistettynä oikein mukava päivä!


 Satuin tilaamaan myös tämmöisen luomiväripaketin. Tosi hyvä meikkipaletti eikä ole mikään kovin kalliskaan! :)
Paljon pigmenttiä ja monipuolisia värejä.
Toimitusmaksu sattui olemaan aika kallis, mutta valitsin sen halvimman ( eli ilmaisen ) jonka arvioitu toimitusaika on 10-20 pv. Minille se saapui paketissa 11 pv jälkeen.
Kannattaa ostaa jos tämmöistä on etsiskellyt! :)

maanantai 13. elokuuta 2012

Bye bye summer 2012




Loman viimeisimmät päivät menivät siihen, että menin vahtimaan Rokia siskoni koiraa yksikseni koko viikonlopuksi. Siellä me Rokin kanssa vietettiin laiskoja päiviä ja taisi Rokille tulla ikävä Juhaa & Lauraa, koska sen vatsa oli ilmeisesti mennyt aivan kuralle.

Joten päätin sitten lauantai aamuna lähteä Vallilan kirpputorille Maijan kanssa metsästämään vaatteita 10 aikaan aamulla. Rokin laitoin häkkiin niinkuin tavallisestikkin, ettei se sotkisi paikkoja. Sieltä sitten saavuin Maijan kanssa iltapäivällä siskolleni, että oltaisiin viety Roki lenkille, kunnes avasin ulko-oven ja ihmettelin mikä ällöttävä ummetunut haju sisällä oli. No aijemmin jo kerroin Rokilla oli hieman maha kuralla, joten kun menin päästämään Rokia häkistä oli Roki päättänyt jättää minulle hieman tuliaisia häkkiin... 

Roki oli siis tosiaan suoraan sanottuna turautellut paskaa ympäri häkkiä ja seiniä. Tottakai minä olin se joka tämän ihanan yllätyksen jouduin siivoamaan. Varmaan maailman ällöttävin kokemus. Tunti siinä melkein meni siivotessä sitä sotkua. Onneksi sain tästäkin hieman lisätyö korvauksia!


 No onneksi kun sisko sitten saapui kotiin sunnuntaina kotiin ja pääsin sitten palkkani kanssa lähtemään kotiin. Kotona mua osotti vastassa tämä minun pieni palleroni Marilyn. :)
Ja sitten vielä tästä loman viimeistä päivästä.
Sää oli aivan mahtava ja hyvässä seurassa sekin päivä kului! Tilailtiin pizzaa, syötiin jäätelöä ja nautittiin viimeisestä lomapäivästä. Mikä olisi parempi loman päätös? :) 
Hyvästi kesäloma!!!

Huomenna koulun jälkeen käyn varmaan poikkeamassa Tikkurilassa ja yritän esitellä teille mun ostamia vaatteita, kuhan saan ne pestyä.

Mulle tosiaan saa lähettää postausehdotuksia, lupaan toteuttaa ne kaikki. Saa lähettää useammankin kerralla!


torstai 9. elokuuta 2012

Summer is almost over

































Viime päivinä ei mitään ihmeempiä ole tapahtunut lukuunottamatta sitä, että sain vihdoin järjestettyä vaatekaappini. Olen yrittänyt nauttia näistä viimeisistä lomapäivista, mutta mitä näistäkään saa irti kun sää on noin huono. Käväisin myös Valtterin kirpparilla Auran kanssa. Yritän tässä seuraavina päivinä saada luotua jotain pidempää postausta. :)

lauantai 4. elokuuta 2012

Rest In Peace Love :(


Eilinen päivä oli mulle aika haikee.
Mun pieni punkeroni Helmi leijui pilvien päälle. Helmin lopettaminen ei todellaakaan mikään helppo juttu mulle, mutta niin oli parempi. Mukaan eläinlääkäriin en kuitenkaan mennyt, koska siellä olisin varmaan itkenyt ihan hullun lailla.
On vain hyväksyttävä fakta, että Helmi on nyt paremmassa paikassa. 
I Will Miss You!