Domo-kun Cute

maanantai 13. elokuuta 2012

Bye bye summer 2012




Loman viimeisimmät päivät menivät siihen, että menin vahtimaan Rokia siskoni koiraa yksikseni koko viikonlopuksi. Siellä me Rokin kanssa vietettiin laiskoja päiviä ja taisi Rokille tulla ikävä Juhaa & Lauraa, koska sen vatsa oli ilmeisesti mennyt aivan kuralle.

Joten päätin sitten lauantai aamuna lähteä Vallilan kirpputorille Maijan kanssa metsästämään vaatteita 10 aikaan aamulla. Rokin laitoin häkkiin niinkuin tavallisestikkin, ettei se sotkisi paikkoja. Sieltä sitten saavuin Maijan kanssa iltapäivällä siskolleni, että oltaisiin viety Roki lenkille, kunnes avasin ulko-oven ja ihmettelin mikä ällöttävä ummetunut haju sisällä oli. No aijemmin jo kerroin Rokilla oli hieman maha kuralla, joten kun menin päästämään Rokia häkistä oli Roki päättänyt jättää minulle hieman tuliaisia häkkiin... 

Roki oli siis tosiaan suoraan sanottuna turautellut paskaa ympäri häkkiä ja seiniä. Tottakai minä olin se joka tämän ihanan yllätyksen jouduin siivoamaan. Varmaan maailman ällöttävin kokemus. Tunti siinä melkein meni siivotessä sitä sotkua. Onneksi sain tästäkin hieman lisätyö korvauksia!


 No onneksi kun sisko sitten saapui kotiin sunnuntaina kotiin ja pääsin sitten palkkani kanssa lähtemään kotiin. Kotona mua osotti vastassa tämä minun pieni palleroni Marilyn. :)
Ja sitten vielä tästä loman viimeistä päivästä.
Sää oli aivan mahtava ja hyvässä seurassa sekin päivä kului! Tilailtiin pizzaa, syötiin jäätelöä ja nautittiin viimeisestä lomapäivästä. Mikä olisi parempi loman päätös? :) 
Hyvästi kesäloma!!!

Huomenna koulun jälkeen käyn varmaan poikkeamassa Tikkurilassa ja yritän esitellä teille mun ostamia vaatteita, kuhan saan ne pestyä.

Mulle tosiaan saa lähettää postausehdotuksia, lupaan toteuttaa ne kaikki. Saa lähettää useammankin kerralla!


1 kommentti:

  1. Videopostaus, kaveripostaus ja kolme parasta asuyhdistelmääääääääääääää:)

    VastaaPoista