Domo-kun Cute

keskiviikko 29. elokuuta 2012

Olempas ollut aktiivinen bloggaaja


 Pientä päivitystä näin tähän väliin: :)
Hieman on jäänyt tämä bloggaus väliin, koska mä olen muuttamassa tässä parin viikon sisällä niin ei paljoa kirjoiteltavaa löydy. Koulussakin on päivät venähtynyt, ja lukkari on oikein huikea kun koulua on joka päivä 8-14. Täällä blogin puolella saattaa olla hieman hiljaista vähän aikaa, mutta muuton jälkeen lupaan panostaa. Ajattelin myös tehdä huonepostauksen kun saan uuden huoneeni valmiiksi. :)

Kuten noista kuvista näkeekin ilma ei ole mikään paras ollut viime päivinä. Toissapäivänä tuntui kuin olisi ollut tulva. Eipä mulla muuta ihmeellisempää ollut! :)







2 kommenttia:

  1. Onpa tarkkoja kuvia :-) millä kuvailet?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Nikonin D3100 kamera & noi kuvat otin mun 55-200mm objektiivilla :)

      Poista